OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 6 03:53:27 CEST 2008

Sice nepracuji/nestuduji v tezkem prumyslu, nicemne se bezne pohybuji po
pracovistich, kde nebezpeci poskozeni zdravi je vyznamne.
At uz oci(lasery) nebo radiacni ci jine chemicke, elektricke.

A velice si pozadavky na bezpecnost uvedomuji a taky je pro svou vlastni
bezpecnost ctim.
Zkuste si pracovat v naproste tme labu:).
Kdyz dostanete zasah i slabsim laserem, tak Vam muze vypalit tecku na
stinici a v horsim pripade se sitnice muze uplne odchlipnout.
Par prisleplych experimentatoru s lasery tu uz stejne mame:).

M.P.