OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 6 03:23:51 CEST 2008

Ja Vas nepotrebuji o nicem presvedcovat ani Vam hledat potrebne informace.
Zajima Vas to? Hledejte.
Vami polozena otazka na srovnani Ciny a EU po strance ekonomie nebyla mnou
zde nikdy potvrzena.

Ono, mozna v te cine vydite nejake mrakodrapy a nova hnizda pro ptaky
velikosti Airbus A380
ktera vyrostla jak houby po desti, nicmene tahle zabava
pro zbytek sveta se stavela za penize pro ty vazne potrebne.
Navic jak zname jejich vladu, tak je jasne, ze zadne statistiky o umrtnosti
pri stavbe techto hovadin pro par dnu zabavy
NEBYLY A NEBUDOU NIKDE ZAZNAMENANY.

A pak, ze ja jsem naivni. Myslite, ze by tyhle urazy a urcite jich byla cela
radka, zverejnily, aby je zbytek Sveta za to plisnil?

M.P.