OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 6 03:06:38 CEST 2008

Prectete si, co jsem psal drive a pak kricte:

a) ochranne prvky jsou efektivni a levnejsi nez lecba mnoha tezkych urazu
b) tomu podniku by stacilo investovat radove mene nez stoji naklady na jeden
uraz aby urazu predesel

Mozna kdyby se lide obtezovali precist a pochopit nazory druhych a ne
okamzite zapalit strechu ze vzteku, tak by to bylo konstruktivnejsi...
Tomu prvnimu se rika analyza problemu, tomu druhem pak prehnany
temperamen...

M.P.