Kozene batozky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Říjen 5 21:02:29 CEST 2008

Kozený batoh ne, ale tasku nebo aktovku ci kufr ano.

Jdete menit na mekké ojro? Z toho si nic nedelejte, my zas budem radarem
sponzorovat doláce. Kupte si radeji nejakou kvalitní tichou zbran, videl
jsem uz i prak s kolimátorem, ale byl asi tak 10x drazsí, nez kozená
aktovka.

----- Original Message -----
From: Andrej Jancura

Chcel by som sa spytat, ci ste niekto nahodou nevidel niekde na web-e ponuku
kozenych batohov pre notebooky. Nieco som skusal najst, ale vacsinou som
skoncil len pri taskach, co nechcem. Batoh sa mi predsa len lepsie nosi.
Vdaka.

A.

p.s.: Kedze uz koruna konci, rad by som si este kupil nieco, co mi ju bude
pripominat... Takze aj cenova kategoria moze byt trochu vyssie.