OT: radio pro DVB-T

www www asrock70@seznam.cz
Neděle Říjen 5 13:36:59 CEST 2008

Ja toho v tomto state nechapu vice, ale asi to bude tim, ze pouzivam mozek (obsas se sanzim) a  nejsem nikde organizovan :-).
Nicmene pokud jde o DAB tak to se tusim vysila v III. TV pasmu, jinak receno nelze ho zavest drive nez z tohoto pasma vypadne analogova TV.

Pokud jde o DVB-T tak to podle meho melo vypadat asi takto. DVB-T + mpg2 s mizernym datovym tokem je mrtva zalezitost , stat v digitalizaci zaspal tak mel udelat z nouze cnost ta jit rovnou do DVB-T2 s HD rozlisenim a mpg4.
Prechod na digital, tak vetsi bordel jsem snad jeste nevidel, ted jsem se napriklad snazil na strankach radiokomunikaci zjistit jak to bude s prechodem na ustecku, teoreticky by se k 1.11.2008 mel prestat vysilat CT2 z bukovky a mel by ho nahradit multiplex A. Bydlim cca 40km od Bukove hory a proste soucasne vysilani DVB-T na 58 kanalu nechytam (kamarad 300m vedle a o 30m vyse to chytne na kus dratu), suma sumarum, pro dostupnost DVB-T mi je celkem ukradene co vysila bukovka, ale to co vysila prevadec na kopci za mim barakem, nicme zjistit odkud bere muj prevadec signal je na strankach radiokomunikaci prakticky nemozne,

>Zdravím,
  nu, já se přiznám, že nechápu, proč se dávají rádia do DVB-T, když máme
DAB (Digital Audio Broadcasting), tj. normu na digitální rádio. Moc se mi
líbilo např. rádio, které jsem viděl v Anglii, které umělo přijímat DAB
(digitální rádio nejvyšší třídy, nástupce FM), DRM (Digital Radio Mondiale
= něco jako "středovlnné digitální rádio", nástupce AM) a pak ještě asi
20 formátů IP rádií přes vestavěné WiFi. DVB-T příjem však chyběl. Nakonec
jsem ho nekoupil, protože nebylo nejlevnější a o DAB u nás bohužel jsem
zatím neslyšel...
  S pozdravem Pavel Troller