OT: radio pro DVB-T

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Říjen 5 11:43:27 CEST 2008

Zdravím,
  nu, já se přiznám, že nechápu, proč se dávají rádia do DVB-T, když máme
DAB (Digital Audio Broadcasting), tj. normu na digitální rádio. Moc se mi
líbilo např. rádio, které jsem viděl v Anglii, které umělo přijímat DAB
(digitální rádio nejvyšší třídy, nástupce FM), DRM (Digital Radio Mondiale
= něco jako "středovlnné digitální rádio", nástupce AM) a pak ještě asi
20 formátů IP rádií přes vestavěné WiFi. DVB-T příjem však chyběl. Nakonec
jsem ho nekoupil, protože nebylo nejlevnější a o DAB u nás bohužel jsem
zatím neslyšel...
  S pozdravem Pavel Troller