RE: [OT] DreamBox bylo [OT] proc je pozemni vysilani TV

www www asrock70@seznam.cz
Neděle Říjen 5 11:17:32 CEST 2008

Tak nevim zda se mam omluvit, ze jsem se dotkl vaseho ditete :-)
Ale vazne, z meho dotazu je jasne, ze se o DM zajimam, nicmene jako nezaujaty technickym vzdelanim postizeny jedinec nemohu nevidet:
- v diskuzich o DM800HD rada uzivatelu povazuje za uspech kdyz jim DM pri nahranravani ci prehravani nevytuhne,
- v stejnych diskuzich najdete rady typu, dodelat vetrani, tu pridat pasivni chadic, tu k SMD kondenzatou priletovat mohutny elit atd.
- pokud se nazaujate podivam na nechanicke provedeni DM jeden by rekl, ze to neni zcela ono, o kvalite a provedeni dalkoveho ovladani ani nemluve.

Nic z toho neberte jako vysmech ani urazeni ditete, jde o proste konstatovani faktu ci dojmu , ktete jsem nabyl po projeti par diskuzi o DM8000, respektive spise DM800 a DM obecne.
Pokud se zastavim u DM8000, tak vzhledem k tomu, ze fotky prvnich zrejme predprodukcnich kusu pochazi z kvetna 2007 a dodnes po tomto modelu neni ani vidu ani slechu, mam dojem, ze technicke potize vyrobce vyvrcholili a proste neni tento  model schopen produkovat.
Nebudu stourat do ceny, ale minimalne v CR je docela vysoka 7025  cca 14000, na webu jsem videl cenu FOB Taiwan v kusovce 350$, slevy od 10ks.
Je smutnym faktem, ze pokud vynecham DM a IP box  neni moc z ceho vybirat.

Co rici na zaver, netusim jake jsou softwarove moznosti DM, asi vsechny opecovavace nas-.am :-) a tak mozna moznosti DM po teto strance precenuji nebo nedocenuji.

Jaka je ma predstava o idealnim pristroji ala DM?
- poradne sasi, predni panel hlinik tak 5mm, ostatni 1.5 az 2mm plech
- dalkove ovladani,  to je vazne [problem podivat se jak delaji DO znackovy vyrobci?
- technicky  MB s nejakym dostatecne vykonnym CPU, HW dekoder mpg4, 3x slot pro tuner s moznsti DVB-S, DVB-S2, DVB-T, 3x SATA2 radic (DVD ci BR mechanika+ 1x HDD+ 1x e-sata ), RAM 256 az 512MB, pro programovou cast idealne Flash slot, ale stacilo by i 256MB Flash, ethernet rozhrani s moznsoti prehravat datove proudy z externich zdroju, moznost prehrat vob, avi, zkratka nejbeznejsi PC formaty videa a audia. Vystupy, popravde si moc netroufam chti po podobnych strojich nejakou audiofilskou kvalitu tak zkratka HDMI, + digitalni zvuk v optice a eletrice, nouzove 2x SCART, 2x slot na dekodovaci karty.
Pokud by podobny pristroj bootoval pod 5s, byl dostatecne rychly, stabilni, neprehrival se, nezral jak sentinel a mel podporu pro komunitu vyvojaru a nadsencu okolo nej je uspech zarucen.

>Nechci nikoho poucovat, nemam k tomu zadny mandat.
Ale nevim, jestli je zrovna spravne zacit dotaz na uzivatele nejake
techniky tim, ze ji nazvete srotem.

Linuxove satelity nejsou technika pro kazdeho, rozhodne to neni
"plug and play". Proto si je vetsinou porizuji lide, kteri k nim pak
maji docela vztah (je to proste opecovavane dite).
A jiste nejednoho z techto uzivatelu (napriklad me) spolehlive svou
poznamkou o "srotu" odradite od jakekoli dalsi aktivity.

rollfree

Od: "www www" <asrock70@seznam.cz>