DPS, aceton a cas

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Říjen 4 16:40:18 CEST 2008

No, já jsem aceton ze zvědavosti zkoušel a nestalo se v podstatě nic.
Snad jen na několika místech se zdály být černější nádechy. Nechal jsem
to čichat cca hodinu a bylo to k ničemu. Zkoušel jsem rovněž tak
vychvalovaný sprej Black Covering a výsledek byl stejný. Tak nevím, zda
mám nějaký super odolný toner... Používám HPLJ1200 s original tonerem.
Jediné co se mi osvědčilo byly ty stírací fixy - výsledek okamžitý a
dokonale funkční.

    Martin.