[OT]Jaky redakcni system, jaky eshop?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Říjen 4 11:56:46 CEST 2008

Hezke poledne,

    ja mam zase v oblibe Xoops (www.xoops.org) aleje fakt, ze v zemich
koruny ceske a slovenske neni zrovna rozsireny. Ke Xoopsu existuje hodne
moc modulu a obchody tam jsou take.

    Pred par dny vysla nova verze Xoops 2.3 a vsichni jsou z ni nadseni.
Ja tam vidim jeden drobny detail, ktery ale znemoznuje funkci systemu.
Jenze to muze byt v nastaveni databaze a tak nevim, kde je chyba. Jeste
to musim prozkoumat.

    Vyhodou Xoops je jeho licencovani a dobra podpora na webu, ceska
podpora je vsak temer mrtva. Nebo spise to "temer" bych pouzit ani nemela.

    www.mcu.cz sveho casu na Xoopsu behal a proto jsem se k nemu dostala
i ja :-) Chtela jsem totiz stejny system, ale od te doby je hodne veci
jinak.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz