[OT] proc je pozemni vysilani TV

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Říjen 4 00:24:39 CEST 2008

Ja spise resim, ze i kdyz je DVB-S a na ustecku snad brzy bude i DVB-T
je
problem sehnat pristroj, ktery by splnoval me snad nikoliv premrstene
pozadavky.

Tunery DVB-T, DVB-S, prijem HDTV, vystup HDMI, moznost nahravani na HDD,
programovatelny ala Dreambox, mpg2 i mpg4.
Idealne Ethernet vstup s moznosti prehravat vsechny PC formaty videa
a audia.
Ja osobne kupodivu nenasel nic co by se tomuto byt jen blizilo. Reseni
postavene na beznem PC mi prijde docela na nic, jednak to docela zere
a pak cekat nez to nabootuje a bat se modre smrti ....