notebook halikan

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pátek Říjen 3 23:47:30 CEST 2008

Nejake zbytky ze dvou kousku mam. V pondeli se kouknu az budu v praci.
Radek
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 03, 2008 7:10 PM
Subject: notebook halikan

Dobrý den,

nemáte někdo ve skříni nefunkční notebook Halikan 486-33? Dal jsem klukovi
adaptér 5V pro hub místo od notebooku, který zapojil místo PS2 klávesnice a
teď je špatný klávesnicový kontrolér v PLCC44 (když se klávesnice odklopí,
je hned uprostřed vedle CPU). Přesněji BIOS hlásí že je špatný. Problém je,
že jsme ho měli k plotříku XY4150, s ničím jiným co tu mám mi nechce jet. No
a mě zhruba za měsíc čeká kreslení plošňáků do kroužku :(

Děkuji, JL.