[OT] proc je pozemni vysilani TV

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Říjen 3 23:46:08 CEST 2008

Petr Simek napsal(a):

>Chci si v pondeli nahrat porat na CT1, v utery na CT2, ve stredu na Prime
>a ve ctvrtek na Nove a v nedeli se na to podivat. Chci aby se to samo
>zaplo, nahralo porad a zase vyplo. Jak mi s tim pomuze dual LNB ?

Quatro ( pro vic nez 2 najednou nestaci dual)  LNB je jedna z podminek
SOUCASNEHO nahravani vice poradu najednou. (Dejfson to napsal jasne:
Nahravat CT1 a sledovat jiny program.) Jeden muze byt na H polarizaci
Low pasmo, dalsi porad H polarizaci  v High pasmu  , treti ve V
polarizaci a Low pasmu  ctvrty ve  V polarizaci a Low pasmu .

Pro Vas pozadavek postupneho nahravani staci obycejny DVB-S s HDD a
vhodne nacasovat casovac. A uplne staci single konvertor.