OT bezpecnost (bylo bajkonur)

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Říjen 3 19:07:33 CEST 2008

Tedy nevím jak vy ale já zde vidím zásadní porušení bezpečnosti a to, že jak píšete, tento člověk pracoval na pozici zámečník, tak nevím jak to že pracoval s tak nebezpečným odpadem jako je sud od benzínu. Bezpečnost práce není jen o ochranných pomůckách, jak jsem získal dojem z předchozí diskuze ale hlavně o tom co kdo smí a nesmí dělat a kde se může pohybovat a za jakých podmínek. Jak to že se nelikvidovaly jako nebezpečný odpad?

Aneb jak se říká; předpisy jsou od toho aby ses pořádně rozmyslel než je porušíš. To v tomto případě rozhodně nebylo.

Jen tak mimochodem, také někdy nadávám na nesmyslnou přeplácanost bezpečnostních předpisů, ale kdyby se lidi řídily těmi nepřeplácanými, tak by nevznikly  ty nabubřelé, protože by nebyl důvod zvyšovat ochranu.

ced