Kviz na patek :-) (zapeklity obvod)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Říjen 3 17:48:36 CEST 2008

Pokud je LMP1 žárovka, tak asi blikač. Ale s UJT jsem zatím nic nedělal.

PH

From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
    snad se nebude nikdo zlobit kdyz poslu neco trosku mimo.

    Na adresu http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/hadanka.gif jsem
dala jedno podivne schematko fungujiciho pristroje. Pozna nekdo k cemu
tento obvod slouzi a jak pracuje? :-)

    Diody jsem pouzila jine a take tyristor byl jiny, ale zrovna ty
Tesla co mam, v knihovne Eaglu nejsou. A prototyp slapal na 24V i kdyz
to je vlastne uz na hranici pouzitelnosti UJT, proto je ve schematu tech
12V. R1 by mel byt spise reostat, ale takhle je to hezci  :-)   (jen
doufam, ze se mi tam nevloudila chybka, ale nemela by)