Open source programator

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Říjen 3 13:47:30 CEST 2008

Nejako to budem muset riesit. No az cez tu zimu ...

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Nejake programovanie 'S52 z inej '51 (mozno to ide aj na '2051, to bol
povodny zamer ale neskusal som) uz mam napisane. Tiez je to tymto istym
stylom, quasi-intelhex; a emuluje to philipsacku P89V51RD2, takze to ide
pouzit z FlashMagicom ako pohodlnym rozhranim na strane PC (trocha je to
teda perverzne, ze mi takto Philips zasponzoroval programovanie Atmelackych
cipov... :-) )

Malo by to bez problemov programovat aj 'S51, lebo pokial viem maju zhodny
protokol. Mas zaujem? Do tej zimy to snad v tom bordeli co uz doma mam na
disku stihnem najst... ;-)

Jano

P.S.
>(druha verzia od adresy 800h)
A nemas tam nejaky skrat okolo adresnej nohy A11, t.j. P2.3?