OT Re: bajkonur

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 3 13:21:04 CEST 2008


Ta pneumatika se deformuje jen zcela minimalne (muslim co do zmeny
vnitrniho objemu), takze to zvyseni tlaku bude velmi male, ve srovnani
s dalsimi vlivy myslim zanedbatelne.

Ales Prochaska

> Ja ted momentalne dusevne bojuji s tim predpokladem zda se opravdu tlak
> v pneumatice se zatizenim nemeni - rekl bych ze meni (prvotni nastrel),
> ale nebude to dle meho nasobne (tedy ze zvysim 2x hmotnost a 2x se 
> zvetsi tlak v pneu).

> Co se tyka poskozovani silnice stejnym plosnym zatizenim - ono to nebude
> tak jednoduche (mam dva pribuzne pracujici v laborce Strabacu, kde prave
> ruzne pichaji do asfaltu ;-) a jde asi i o celkove zatizeni na nejake 
> vetsi plose - tedy nebori se vam primo asfalt, ale dojde k poskozeni 
> podkladu (nejaky sterk a ja nevim co jeste tam davaji) a na ten pusobi
> uz celkova hmotnost, kterou rozklada svrsek vozovky. Laicky receno na 
> plose vozovky kterou zabira kamion je misto 20t tech tun 30 a to proste
> rozdil je. Nejlepsi primer bych videl s mostem - pokud unese 10t tak, 
> prestoze asfatl na nem snese 30t tak se ten most probori pokud na nej 
> tou vahou najedete a poskodi se i svrsek jako nasledek.

> Radek Vicek

> Zdenek napsal(a):
>> To by ovsem znamenalo, ze pretizeny kamion bude poskozovat silnici 
>> stejne jako prazdny. Stejny tlak na cm^2. Pak ztraci smysl jejich vazeni.
>> 
>> Zdenek

> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list





Další informace o konferenci Hw-list