OT: Obchody (bylo ges)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 3 09:37:05 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 3.10.2008 od Snail Instruments:

> Taky je mozne, ze ma nejaky distributorsky cenik a ze se mu to
> nechce vsechno prepisovat a prepocitavat. No a jestli ho ma jenom
> jako specialni pristup do Coilcraftiho eshopu, tak se tomu ani
> nedivim. Nicmene je to jenom spekulace.

Konkretne napsal tohle, cituji:

Ceník máme, ale ne k dispozici on-line.

Takze to podle me znamena, ze cenik ma, jen ho nema na webu. Jinak si
tuto vetu vysvetlit nedokazu. Potom po te urgenci napsal tohle:

Bohužel celý ceník zákazníkům neposkytujeme.

Takze ne ze nema. Neposkytuji ho. OK, oni neposkytuji cenik, ja
neposkytuji objednavky. Kdyby napsal, ze ho nemaji, protoze je to
nejaky problem, nebo kdyby napsal, ze se cena pohybuje kolem castky v
USD dle webu vyrobce krat urcity kurz, plus minus, a ze cenove skoky
jsou treba 25/100/500/1000 kusu, tak bych to pochopil.

Jiste, ze jsem mohl pristoupit na jeho hru. Ale proc bych to jako
zakaznik delal, kdyz na to zrovna nemam naladu? Vyrobcu a dodavatelu
civek je spousta. Neni pro me problem nakoupit primo od vyrobce nebo
kdekoliv ve svete. Tento dodavatel to zrejme nevi, asi to pro nej neni
dulezite. Pak proste neni problem, o mou objednavku nestoji. Nakoupil
jsem v tomto pripade civky EPCOS.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem