OT Re: bajkonur

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Říjen 3 02:01:39 CEST 2008


No ja nevim, jednou jsem videl nouzove brzdit rozjety tank a byl to zazitek 
na cely zivot - pro pozorovatele venku i pro posadku uvnitr. A ze by mel 
vyrazne delsi brzdnou drahu nez osobak, to bych si opravdu tvrdit 
nedovolil...

Tak budeme jezdit tankama, jo? Maximalni pasivni bezpecnost, dobra 
ovladatelnost a ubrzdi to i pred chodcem, co mu tam vyleze pet metru pred 
cumakem. Prece - kdyby to melo zachranit i jen jeden jediny lidsky zivot, 
tak to stoji za to! Nebo ne?

Pavel Kutina


----- Original Message ----- 
From: "Bc. Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 03, 2008 1:50 AM
Subject: RE: OT Re: bajkonur


Stejne nakladni vozidlo. Plne a prazdne.
Plne ma delsi brzdnou drahu, to rika experiment.
Kineticka energie roste umerne hmotnosti.

Kdyby tomu tak nebylo, tak by prece nakladni automobily mit kratsi brzd
ne drahy. Maji prece vice kol,brzdnych ploch, ale presto osobak ma vzdy
kratsi brzdnou drahu...

M.P. 




Další informace o konferenci Hw-list