OT: Obchody (bylo ges)
RV
vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:34:08 CEST 2008
Resil jsem to zde na jare - z asi 7 objednavek mych (a nekolik dalsich
co bral kolega) nebyla prakticky ani jedna vyrizena spravne - bud
poslali neco jineho nez bylo objednano, nebo spatny pocet nebo to
neposlali vubec a nedali k tomu ani carku zda to poslou nebo kdy.
Abych resil jeste pak nejake reklamace a psal maily co s tim a jak se to
vyresi na to opravdu nemam naladu. Nechci po nich nic jineho nez aby
poslali co jsem objednal. Naopak ani nic dalsiho po nich nepozaduji -
nepotrebuji se s nima vybavovat.
Tohle se mi zatim v TME nestalo - vse perfektne zabaleno a popsano - ne
ty klikyhaky a sesypane ruzne soucastky do jednoho pytlicku. A co jsem
objednal to prislo spravne pokud to bylo skladem.
Takze problemy si nase obchody pridelavaji sami. Je mi jasne, ze pokud
tam maji bordel a udelaji takove chyby u nekolika zakazek denne tak pak
se zamestnavaji uz jen tim.
Radek Vicek
Ing. Pavel Poucha napsal(a):
> K tomu trochu obecněji: české firmy, snad z historických důvodů, nebo proto,
> že jsou menšími odběrateli než jejich zahraniční konkurenti, si zvykli
> pracovat s rabatem 20% i menším. Z toho pak vyplývá, že není už prostor pro
> technickou podporu, vstřícné jednání, vyřízení individuálních přání,
> reklamací a není ani prostor na zaplacení dobrých obchodníků.
>
> My dodáváme do českých obchodů a máme distributory i v zahraničí. V celé
> Evropě se s Vámi nikdo pod 30% nebude bavit. To je naprosté minimum,
> obvyklých je 40% i více. Protože zákazník dnes vyžaduje při prodeji komfort,
> který je dražší, než celá výroba produktu.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> papouch@papouch.com
Další informace o konferenci Hw-list