OT: Obchody (bylo ges)

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:20:31 CEST 2008

Jsem si vzdycky myslel, ze vstricne jednani je otazkou slusnosti a nikoli
penez, reklamace je veci danou zakonem a tak podobne...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Ing. Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 02, 2008 12:12 PM
Subject: RE: OT: Obchody (bylo ges)

K tomu trochu obecněji: české firmy, snad z historických důvodů, nebo proto,
že jsou menšími odběrateli než jejich zahraniční konkurenti, si zvykli
pracovat s rabatem 20% i menším. Z toho pak vyplývá, že není už prostor pro
technickou podporu, vstřícné jednání, vyřízení individuálních přání,
reklamací a není ani prostor na zaplacení dobrých obchodníků.

My dodáváme do českých obchodů a máme distributory i v zahraničí. V celé
Evropě se s Vámi nikdo pod 30% nebude bavit. To je naprosté minimum,
obvyklých je 40% i více. Protože zákazník dnes vyžaduje při prodeji komfort,
který je dražší, než celá výroba produktu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

Behalf
> Of mrkvo@prokon.cz
> Sent: Thursday, October 02, 2008 11:48 AM
> To: hw-list@list.hw.cz
> Subject: Re: ges
>
> Naprosto stejné důvody!
>  Jednou jsem v katalogu GM nenašel spray Urethan .. Tak jsem napsal na
> support, a tam mi vulgárně odpověděli jakej jsem vůl že ho v katalogu
> maj a že mam líp hledat.. Od té doby, KONEC

Tak