ges

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Čtvrtek Říjen 2 11:17:29 CEST 2008

Po odeslani mailu mi tel. A nejaky pan vedouci mi zdelil ze to stahnou z
Prahy a chybejici fak. Polozku poslou. Tak pokud to tak bude, potom
FAJN. MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Draxal Miroslav
Sent: Thursday, October 02, 2008 10:51 AM
To: HW-news
Subject: ges

Dobry den,
 tak jsem něco objednaval v Gesu, prislo mi to az za 3 tydny, podle me
to jsou uplne obyc soucastky. No ale dejme tomu .
Spis me zarazilo.
1 ) na fakture bylo fakturovano zbozi které v baliku nebylo. Tet to
reklamuju. Co muzu ocekavat?
2) chtel jsem PICSTART+ FlashUpgrade který mají na prazskem obchode v
poctu 2 kusu, ja si to ale objednal v Plzni. Samozrejme ze to není v
baliku. Když jsem tam volal, tak mi rekli ze se to stahuje jenom z
centralniho skladu ale z prodejen ne. Nekde jsem cetl ze to stahujou i z
prodejen. Nesetkal se někdo s necim podobnym

Diky MIRA

PS. Seznam soucastek ( podle me bezne )
ULN2803A SMD 930-010 20
ULN2803A 380-008 10