Kam pro klasicky zdroj ve skrince

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 2 10:55:29 CEST 2008

Doufam, ze bylo vse bez problemu. ;-)

No problem je, ze nekteri jedinci (a nemam jim to za zle jsou to
vetsinou lidi od zeleza pripadne dreva) jsou proste naprosto nepolibeni
elektronikou a boji se cokoliv zapojit sami. Chci dat ted na web k sobe
navod pro takove lidi, kde to nakreslim naprosto polopaticky co a kam
jakej drat musi vest. A chci jim v tom clanku take napsat/doporucit cim
se to da napajet pripadne jak si ten zdroj sami smontovat.

I Vam pekny den

Radek Vicek