Robotour '08

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Středa Říjen 1 22:19:46 CEST 2008

URPI team prisiel, len sa nehomologoval. To mi inak tiez na tej stranke s vysledkami
chybalo, ze tam mohli dat aj tych "pod ciarou" a napisat co komu neslo. Nasim chalanom
vypadol notebook, potom zasa nesla nejaka komunikacia atd. Skratka  - spolahlivost.
To je vleky problem vzdy - ten transport robot malokedy prezije bez uhony. Najlepsie
by bolo nikam ho nevozit, nech si to prejde sam :)))

Richard Balogh