OT: ochrany - bolo: OT bajkonur

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Říjen 1 14:55:13 CEST 2008

To je známá věc, všichni se bojí, že je někdo bude žalovat, tak si
vymýšlejí debilní bezpečnostní předpisy které prakticky nelze dodržet.
Moji dva favoriti jsou dudlík s výrazným varováním "obsahuje malé
části - nevhodné pro děti do tří let" a předpisový automatický zámek
na dveřích CNC center který defacto znemožňuje práci. První se
ignoruje, druhý ihned demontuje, ale když se něco stane, výrobci jsou
kryti. A obávám se, že bude ještě hůř.

Aleš Procháska