ochrany - bolo: OT bajkonur

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Říjen 1 12:08:50 CEST 2008

Hezke dopoledne,

    za tu hrubku se omlouvam, nevim proc mi to TB neopravil , pritom
opravuje skoro vsechno co kdy spatne napisu. Lepsi uz to asi nebude. V
podpisu ta poznamka byvala, ale setkala jsem se se znacnou kritikou
tohoto textu, ze jsem to dala radeji pryc. Jenze pak zase dostavam
nadano za ruzne hrubky. To je asi osud.

    Bezne navestidlo ma vysku kolem peti metru. Nektera mene, nektera
vice. Ale tech asi pet metru je velice caste. Myslim tedy navestidla
stozarova ne ta trpaslici nebo ta, co jsou na lavce ci krakorci
(Krakorec je takova ta lavka co nikam nevede. Ma jeden jedny schody, ci
zebrik, a nahore je zabradli. Na druhe strane vsak nema schody dolu, ale
take zabradli).

    Dielektricke rukavice jsou hrozne fajn. Moc by mne zajimalo, kdo v
nich dovede pracovat s matkou na 13 klic a mensi. Ale je fakt, ze tam
kde se pouzivaji, takhle jemna mechanika asi moc nehrozi. Pouzivat jich
vsak pri oprave pocitace je vsak ponekud usmevne.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz