ochrany - bolo: OT bajkonur

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Říjen 1 09:57:15 CEST 2008

Treba ty rukavice - vzdyt to je jasne. Predstavte si takovy zcela
bezny pripad :-). Vymenujete kartu v PC, kdyz tu najednout, s cisteho
nebe blesk. A protoze jako na potvoru pred chvili nekdo omylem
prerusil hromosvod,tak to buchne do anteny. No a pres antenu se to
dostane do site, zrovna na potvoru selzou vsechny bezpecnostni prvky v
rozvodne siti. No a najednou uz mate blesk v PC a Vas zivot vam
zachranily prave zminene rukavice :-).

Dovedete si predstavit, kolik zivotu zachrani takoveto opatreni v
pristich 10 000letech pokud by se je podarilo rozsirit? Ja bych to
videl na tri mozna ctyri. A to prece uz stoji za trochu nepohodli, ne
???