OT: ochrany - bolo: OT bajkonur

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Středa Říjen 1 08:42:26 CEST 2008

To poznam, akurat, ze ked idem k nemenovanemu zakaznikovi do datoveho
centra robit nieco so
servermi, tak mam od ich bezpecaka predpisame cele kozene topanky s
ocelovou spicou, prilbu a kozene ochranne rukavice.

Prosim vsetkych zurivych zastacov ochran,
aby si uvedene ochranne pomocky nasadili a napr. napisali mail...
alebo napr. vymenili pamat, alebo kartu vo svojom PC.
Alebo napr. par hodin instalovali alebo ladili program - za stolom - pri
klavesnici notebooku -
s bagancami, v prilbe a v kozenych rukaviciach pri notebooku.
A za domacu ulohu si mozete zdovodnit, naco su dobre napr. rukavie a
prilba pri praci
v zariadeni, kde je napatie 12 V DC. Tie topanky by som pochopil - ked
si zhodim notebook na nohu,
aby ma to az tak velmi nebolelo...
K predpisom zakaznika pridam predpisy vyrobcu zariadeni o ochrane pred
elektrostatikou (ESD)
- teda vodive spojenie medzi telom a zariadenim + antistaticku podlozku
na montraz a demontaz a pod.
pri fyzickej montazi ( to standardne pouzivame, lebo to povazujeme za
potrebne )

Dodo