OT RE: bajkonur

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Říjen 1 01:45:02 CEST 2008

> To je omyl. Kdyz si uzavirate zivotni pojistku, tak se
> snazite rozhodnout,
> kolik penez chcete a zaroven muzete odkazat blizkym az
> natahnete brka:)...
> Nikoliv jakou cenu ma vas zivot.
>
> Kdezto kdyz balancujete penize do ochran a uvazujete pocet
> ochranenych lidi
> versus pocet lidi,
> kteri dojdou tezkeho urazu s nasledkem smrti podle toho,
> kolik do ochran
> date a kolik se Vam uz nezda jako dobra investice,
> tak tim davate doopravdy kupu lidi, jejich zivoty a zivoty
> [...]

Dobrý večer,
už dlouho jsem se tak nepobavil, jako při čtení vašich agitek :-)
Jen na okraj - vy skutečně věříte, že náklady na BOZP zaplatí výrobce ze
svého zisku ? Vám nedochází, že stejně tak jako náklady na léčení a sociální
dávky ve formě daní a odvodů, tak i náklady na bezpečnostní opatření
zaplatíte i VY OSOBNĚ ve zvýšené ceně zboží a služeb ?
Máte pro svá laická tvrzení o rentabilitě nákladů vynaložených na BOZP při
srovnání čínského a EU přístupu nějaké podklady, nebo to jsou jen úvahy
založené na tzv. selském rozumu ? Pokud máte nějaká relevantní čísla,
kterými byste doložil své domněnky, tak sem s nimi. Pokud ne, je to jen
prázdné tlachání.

JF