OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 30 22:28:11 CET 2008

Mno, ani neviem, 6 alebo 7... Ale zaujimave je, ze N+2-he makro znova fungovalo...
Za mojich mladych cias by som si dal namahu zistit ako to presne "nefunguje", a vyskusal by som to aj s najnovsim AVRStudiom, ale nejako som v tomto smere uz stratil entuziazmus... Ten avra mi vyhovuje, funguje a to je to co teraz potrebujem, nic menej a nic viac...

avra je opensource iniciativa na napisanie kompatibilneho asembleru, presne kvoli tomu ze tie makra okrem toho ze nefunguju aj spustu veci jednoducho neumoznuju - ja som ho onoho casu skumal kvoli tej debilnej vlastnosti originalneho asembleru ze nemozes mat konstanty - napr. retazce - dlhe neparny pocet znakov lebo ich inteligentne zarovnava - vid moje nadavanie na norskych studentov na mcu.cz - ale mam pocit ze toto robi aj ten avra, uz si nepamatam ako to vtedy dopadlo...

wek

PS. OT je to preto lebo je to ciste SW, co je na hw-liste zaiste OT... ;-)