OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 30 21:54:22 CET 2008

... lebo im v asembleri nefunguju poriadne makra.
Dost mi to trvalo kym som to pochopil - prvych N makier fungovalo, a N+1 znicohonic bolo nahradzovane systematicky N-tym.
Asembler je ten co bol k AVRStudiu. Je pravda ze je to uz starsi rocnik, na tomto kompe uz nemienim tahat a instalovat novsi, ale v 2003 roku to AVRko bolo na svete (a teda zrejme aj asembler existoval) uz peknych par rokov.

No nic, len som sa zase postazoval... Som si stiahol avra.

wek