Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Neděle Listopad 30 21:23:49 CET 2008

Mám ip4000, už několik let, asi 3 a jsem s ní velice spokojený. Jen mě
teď děsí zvuky ze spodního podavače papíru.

Tisknu v dávkách, pokouším se tisknout co potřebuji v kuse a někdy se
stane, že se dva týdny bez tiskárny obejdu.

Zasychání jsem zažil u žluté neoriginální barvy. Stalo se mi to hned po
tom, co jsem cartridge nainstaloval. Jestli došlo k nějaká reakci mezi
oběma barvami nevím, ale po týdnu už žlutá nezlobila.

Teď používám jen originální náplně, protože mají kvalitnější inkoust. Ty
  alternativy byly nějaké řídké, či co. Rychle ubývaly a dost se
rozpíjely, takže jsem měl na některých papírech "chlupaté" tisky.

Pavel Krafčík