Online Solar

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 30 17:54:30 CET 2008

 30.11.2008, 17:50:37

Zatim je to spise naopak, dva mecice v roce funguji oba bloky a v
ostatnim case se stridaji dlouhodobe planovane odstavky s kratkodobymi
neplanovanymi odstavkami. Popripade kratkkodobe planovane odstavky s
dlouhodobymi neplanovanymi odstavkami. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz