Zase ta diakritika [Was: Re: Setkani robotiku - pozvanka]

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Neděle Listopad 30 10:56:21 CET 2008

>  - Odpověď od Petra Kubáče (jakýsi WebMailový klient) pro změnu tvrdí, že
>    mail je kódován v iso-8859-2, jenže on je unicode! O to větší guláš na
>    straně příjemce. Zde chápu, že u nějakého webmailu asi uživatel
> primárně
>    nezmůže nic, ale buďto by měl asi bugovat správce příslušného webmailu,
>    nebo používat jiný webmail, nebo rovněž nepsat česky, když už to tedy
>    pořádně nefunguje... Bohužel, číst tuto zmršeninu (kousek záměrně
>    přikládám)

Ojojo - ale na druhou stranu co mám dělat, když sedím během dne každých 20
minut u jiného počítače a jen dva z nich jsou skutečně moje - takže z
ostatních píšu do konferencí přes webmail mého internetového poskytovaltele,
kde mám na serveru nevyzvednutou poštu - většinou píšu bez diakritiky, ale
někdy se spletu a píšu s diakritikou
Teď ale píšu s diakritikou schválně kvůli testování

PŘÍLIŠ ŽLUŤOUČKÝ KŮN ÚPĚL ĎÁBELSKÉ ÓDY ....

ze svého počítače z Outlook expresu v. 6

Jinak rekapitulace mojí nečitelné reakce

Co mám dělta když nejsem živnostník v oboru elektro, který si sám dává
dovolenou, a můj poslední voplný den před koncem roku má pro sebe
rezervovaný dcera - tedy přátelé robotici udělejte zase něco o víkendu

A můj poskytovatel internetu je WWW.802.CZ - síť mají výbornou ale webové
aplikace jsou nad jejich síly - to už mám ověřeno

Tedy se omlouvám za problémy, a vyzývvám všechny

PISTE BEZ DIAKRITIKY - CESTINARSKE VYMYSLENOSTI NEMAJI V TECHNICKE
KONFERENCI CO DELAT, KLICOVA SLOVA V C++ JSOU TAKY BEZ CARECEK

Zdraví Petr Kubáč - příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.