[OT] Cena elektriny?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Listopad 29 23:32:49 CET 2008

Já to vidím lehce jinak, i když by se dalo možná ukázat, že je to
vlastně ekvivalent. Současný stav je způsoben aplikací ideologie
(jakékoliv: sociální spravedlnosti, environmentalismu, komunismu, ...)
na ekonomiku, veřejnou správu atd., liberalizace znamená odstranění
ideologie. Proto se také nedá šířit ohněm a mečem. Tak se dá šířit
víra, ne absence víry :-)

Aleš Procháska