OT: Piatkovy kviz z C

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Listopad 29 13:41:28 CET 2008

Toto je len normalna nepozornost. O tri riadky dalej som trebars tu "spravne otypovanu" jednicku v obdobnom kontexte mal.

Do urcitej miery to vsak je aj demencia prekladaca, ktory nedokaze vyhodnotit a pouzit cielovy typ. Uznavam, ze v C to z principu ide tazko, ale mam taky pocit, ze to nerobia ani Borland Pascaly (urcite som v TP6 rovnaky problem riesil).

Common Debug Tips & Tricks netreba pisat, su uz niekolkokrat a na niekolkych miestach napisane (nedavno som uvadzal jeden link) - staci pozbierat a pripadne pre tych 60% (vid aktualnu anketu na mcu.cz), co uprednostnuje slovencinu/cestinu, prelozit, pripadne nejako ucesat. Uz to mam rozrobene ako clanok na mcu.cz, ale skor ako medzi sviatkami sa k tomu nedostanem.

wek