RE: COM port na noteboocích HP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 29 12:23:34 CET 2008

To je v podstatě přesně ono, je třeba stáhnout tu utilitu od HP, která
funguje snad na všechny flashdisky (zkoušel jsem i SD kartu a prošlo to),
bootovací disketu do DOSu nebo její image a to je vše. Ta utilita vytvoří na
flashdisku pár souborů (v podstatě zavaděč té diskety) plus image té
diskety, po nabootování se chová disketa standardně (písmeno A: nebo B:) a
disk C: je potom obsah flashdisku, takže tam jde nacpat i dostatek programů
(podmínkou je samozřejmě flashdisk s FAT16/32).