Spinani baterie + nabijeni

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Listopad 28 14:09:46 CET 2008

Odesel tam blok elektroniky (regulator motoru) zality v plastu. Koupil
jsem za 3000 novy a po peti minutach funkce odesel zas - takze tam
byla nejaka systematicka chyba a asi se prilis nepletu, kdyz si
myslim, ze nova elektronika by zase rychle odesla. Kamen urazu je, ze
ten blok elektroniky si s akupackem povida, ma tam na to jeden drat po
kterem beha cosi digitalniho. Vzhledem k tomu, ze jsem v casove tisni
nevidim jinou cestu nez to vsechno vyhazet a udelat jinak, nejlepe z
hotovych nakupovanych dilu.

Ales Prochaska