Dotace EU na vývoj

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Pátek Listopad 28 10:57:17 CET 2008

Zdravim,
ja jsem ten zakon taky uz nekolikrat cetl, ale asi to bylo malo, protože
jsem to prostě nerozkódoval. Až teď když už vím kde přesně tu informaci
hledat. Muj zdroj informace to nazval jako dotaci EU, takze jsem to pod
timto pojmem prirozene nenasel.
Kazdopadne diky za nasmerovani, to jsem potreboval.

Tomáš Halabala