RE: COM port na noteboocích HP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Listopad 28 10:36:39 CET 2008

Docela vyčerpávající, ale co budu vědět, tak odpovím. Normální systém je XP,
DOS je pouze DOS z bootovací diskety pro Windows 98 SE, nejedná se o žádnou
emulaci nebo o chod W98. Mám to na flashdisku, vezmu flashdisk, nabootuju z
něho na HP a program nekomunikuje, vezmu flashdisk, nabootuju Dell a program
komunikuje.
Jedná se o diganostický kabel do auta OBD II (2x K-Line), pravděpodobně je
to opravdu sprasený převodník, protože si určitě napájení z COM portu bere.
Nefunkčnost se projevuje tak, že z HP při pokusu o komunikaci řídící
jednotka zareaguje, ale dál už nekomunikuje. Co je trošku zvláštní, tak jiný
program ve Windows XP prostě funguje.
Předpokládám, že s tím HP nic udělat nejde a nepůjde a budu se s tím muset
smířit.

PS: Programy jsou pro DOS VDS Pro, pro Windows VAG-COM.