RFID vstupní "čtečka" - do bytovky - co pořídit?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 27 22:18:00 CET 2008

No, ono zavisi aj co to je a kde to je. predmety, ktore nie su viacmenej v osi cievky, nie su az take vyznamne. V penazenke sa typicky mince strasu dole, t.j. zasahuju viacmenej len okraj cievky. Zavisi samozrejme od penazenky a sposobu pouzitia. Ja som mal v kapsicke pomerne tesnu priehradku, kde som mal kartu, a vedla nej som vkladal mince, takze nemali moznost sa zosypat na dno a cast z nich zostavala aj v strede. Bolo to poznat, ci tam su alebo nie. Kluce boli v susednej, volnejsej priehradke, ale boli pomerne rozmerne (bolo ich vela); ak bola kapsicka otocena tak, ze boli medzi kartou a citackou, tak vadili, ak naopak, tak nevadili resp. vadili menej.

Slovenske mince az na 10Sk su ocelove, ceske su vsetky ocelove (vsetky su pokovene, aby to bolo akoze medene a mosadzne a niklove).
Kluce mozu byt z kadecoho, su dneska aj hlinikove, a tie trebars asi budu vadit menej az vobec.

wek