Infra zavora na zahradu?

hv-news hv-news@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 21:29:54 CET 2008

Možná se podívat i po hotovém výrobku. IR závory se prodávají s dosahem
ve venkovním prostředí 60-100-150-200-250m. Na ty delší vzdálenosti jsou
již občas problémy s mlhou a sněhem do 100m se to téměř neprojevuje.
Provedení bývá min 2 až 4 paprskové. Lze nastavit logiku vyhlášení
poplachu podle počtu přerušených paprsků a  min interval t=1-500ms
aby to nebralo prolétající vrány. Je tam většinou vývod na Tamper
a Trable při ztrátě viditelnosti. Konstrukčně je to poměrně dost
složité zařízení vzhledem k nutnosti dosti přesného nastavení jak
na straně Tx i Rx. Kryt je z neprůhledného plastu jako sluneční clona
s propustností v IR. Čočky jsou plastové fresnelky. Z vlastní zkušenosti
přesné nastavení všech paprsků na 100m zabere tak hodinku.
Zabezpečení venkovního prostoru je dost problematické právě s ohledem
na spolehlivost. Nemá cenu mýt do týdne 7 falešných poplachů
to můžete rovnou zůstat bez zabezpečení. Proto bych se možná ani výrobou
nezabýval bude to spousta času kterou budete muset věnovat na testování
a vyladění spolehlivosti. Ceny se pohybují od 2500Kč do 10000Kč.
Nechci propagovat výrobce i když tyto výrobky prodáváme určitě
něco najdete sám.