RFID vstupní "čtečka" - do bytovky - co pořídit?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
tvrtek Listopad 27 20:23:00 CET 2008

Priznam sa ze nie... Ale robili sme si vlastne privesky, ak sa to rata, a boli vzdy na spolocnom kruzku s klucami, co mi pripadalo ako dobry napad, len pri pouziti sa tie kluce musia "odhrnut" na druhu stranu, to moze byt pri castejsom pouziti vopruz... Je fakt, ze na mojich vlastnych klucoch som to nenosil.

Nosil som kartu v kapsicke, a ked som v nej mal aj mince alebo klluce, musel som kapsicku pritlacat priamo k citacke; ked tam nebolo nic podobne, stacilo zamavat z tych cca 5cm.

wek

>ta klucenka je z tohoto hladiska zly napad (ale zase z uzivatelskeho >hladiska je to prakticke - ako moj predrecnik povedal,

To asi nebude zkuenost z praxe, e?

> karty sa lamu, lebo muzi maju tendenciu si ich pchat do zadneho vrecka na >nohaviciach).

Pesn tak jak pete

Dal informace o konferenci Hw-list