OT<dvojbodka> sk**vene OT, was: OT Sk**vene subjekty, was: RFID vstupn

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Listopad 27 19:22:50 CET 2008

Vdaka.

Tvoje argumenty plne uznavam. No ak sa odboci od povodnej temy, ma ostat Re:
na zaciatku (ved je to odpoved na predchadzajuce) a az za tym pridat to OT
(alebo inak vhodne upravit nazov).
A ako uvadzal aj p. Hudecek, volit OT BEZ DVOJBODKY  (v zatvorkach ci same).
Aspon zatial tu nebol jediny argument pre tu dvojbodku.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Byt horsi ako OE je hrozna predstava... Budem sa musiet polepsit.

Lenze OT sa tam ma pridat vtedy, ked sa odboci od povodnej temy, t.j. to
vtedy JE zaciatok vlakna (tento princip zase niekedy nechapu tie mailery co
to do vlakien triedia, resp. sa to triedenie neda poriadne nastavit toboz
rucne opravovat).

Uznavam, ze v tomto pripade to tak nebolo a sypem si virtualny popol na
hlavu.

wek

P.S. Vsetko najlepsie Milanom!