[OT] Cena elektriny?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:59:49 CET 2008

Az na to ze ekonomika jde cugrunt s vami souhlasim. Vcera se to snazil
vysvetlit ministr Riman v radiu. Ze co letos prodavaji koupili loni.
Takze se musi zdrazit. Jsem zvedavej jak to bude pristi rok. A ceny jsou
pry dany energetickou burzou. Ale ja si to predstavuju takhle CEZ
prodava - CEZ kupuje. Takze kde je problem?
Chapu jinou vec, ze jsou z jinych zemi za nasi elektrinu ochotni platit
vice, takze cena roste. A statu ty prijmy urcite nevadi. Kde jsou ty
reci, kdyz obhajovali prodej distribucek CEZu, ze bude nizsi cena
elektriny? Neplati z toho nic.
Riman me moc nepresvedcil. Nehlede na to,ze nas zasobuje E.ON a tam je
to jeste "lepsi".
MH