kamera ccd do mikroskopu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 27 16:48:21 CET 2008

Ja jsem si udelal kameru do mikroskopu z prvni webkamery ktera mi
prisla pod ruku, oddelal jsem z ni veskerou optiku (zustal jen cip) a
funguje bezvadne. S objektivem 4x (160 mm - nevim jak by to chodilo s
"nekonecnem") zobrazi cca 5 um na pixel (jedna fotka je zde
http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?t=1690&highlight=vlas) ale ma malou
hloubku ostrosti, coz je na te fotce i videt (je zaostrena na ten
vlas).

Ales Prochaska