OT: Sk**vene subjekty, was: RFID vstupn

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Listopad 27 15:51:32 CET 2008

Proti programátorům OE nic nenamítám, jen konstauji, že program se chová
uvedeným způsobem a aniž bych hodnotil, zda je to dobře, nebo špatně,
navrhuji řešení, které můžeme použít, aby nám chování OE nepůsobilo
komplikace.

Ještě jednou tedy opakuji, stačí, aby zakladatel vlákna za OT nenapsal
dvojtečku, nebo ji oddělil libovonnými znaky jinými než a-z, 0-9.

PH

From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
Jak asi tušíte, to vyplývá z toho, že ne v každý zemi poštovní
programy doplňujou "Re:" nebo "Fwd:" - někde maj zkratky odvozený od
jejich slov, vlastně jsem viděl i u nás "Odp:".

Takže nejde ani tak o lenost programátora Outlooku, jako spíš o to, že
snad ani neni možný zjistit všechny ty zkratky podle všech jazyků.