[NEWSENDER] - Re: [OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec - Message is from an unknown sender

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:16:19 CET 2008

> Videu stačí signál na pinu 8, aby pochopilo, že má začít z toho SCARTu
> nahrávat.

	Mýmu to teda nestačí. Mám řetězec DVD - 2.SCART - video - 1.SCART - TV a když zapnu DVD a to nahodí pin 8 na 2. SCARTu, tak video začne do 1.SCARTu pouštět signál z DVD místo z vlastního tuneru a zároveň na něm nahodí pin 8 aby probralo televizi.
	Pokud chci na to video nahrávat z DVD, musím nahrávání pustit ručně, a podle mě to je celkem logické.

	Video s dvěma SCARTy může sloužit buď jako nahrávací nebo jako průchozí zařízení, a těžko může samo rozlišit, jestli má vstupní signál jen poslat dál nebo nahrát. Takže je nutné nějaké nastavení v menu videa, jak reagovat na pin 8, a já jsem na to zatím u žádného videa nenarazil.

			Aleš Zíka
			http://results.cz