RE: Laserové tiskárny ?piní papír

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 27 13:48:27 CET 2008

Pokud chápu dobře, ptáte se, zda jsou okraje té šmouhy "rozostřené" - ano jdou do ztracena. Není to přesná šmouha stejné šířky v celé délce ale je to rozplizlé.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Thursday, November 27, 2008 1:19 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Laserové tiskárny ?piní papír

Zasviňěná korona, v okolí té šmouhy?
Lubor

----------
Od:	Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Odesláno: 	27. listopadu 2008 13:14
Komu:	hw-list@list.hw.cz
Předmět: 	OT: Laserové tiskárny ?piní papír

<<Soubor: ATT00044.htm>><<Soubor: ATT00045.txt>>
Dobrý den,

Narazil jsem na problém, který by tu někdo mohl znát. U dvou tiskáren se mi tu v poslední době vyskytl podobný problém. Ve středu papíru se v tisku zažala objevovat šmouha, která postupně zesilovala a rozšiřovala se. Když vyndám tonerovou náplň je vidět na válci nános nesetřeného toneru. Lze ho očistit  a válec pod ním je čistý nepoškrábaný. Šmouha se postupně rozšiřuje a tmavne až je tisk nakonec nečitelný. Výměna toneru pomohla na chvíli, než se opět na válec nabalil toner, takže po pár desítkách stran to bylo stejné. Vyčištění tiskárny a vyfoukání vzduchem na chvíli trochu (ne moc) pomohlo, ale velmi rychle se vše vrátilo k nepoužitelnému stavu.

Jde o staré tiskárny HP4L a HP5L, které se již nevyplatí dávat do opravy. Ale predpokládám, že by mohlo jít o nějakou obvyklou závadu, která by mohla jít odstranit vyčištěním něčeho v tiskárně. Bohužel jsem na nic nepřišel. Já vím, že mi řeknete že se to nevyplatí, ale kdyby se s tím něco dalo dělat zkusil bych to.

Děkuji,

	Martin.