RFID vstupní "c(tec(ka" - do bytovky - co por(ídit?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 27 13:03:18 CET 2008

Jasne to je lehce mozne.
Mimochodem chipy tohoto typu jsou i v klicich u auta pro IMMO. Nedavno
jsem to videl u nejakeho nakladaku Mercedes. Clovek sermoval klicema s
priveskem u ctecky, pak zadaval PIN a divil se, ze mu to nebere. Az jsme
zjitili, ze mu to cte klic k autu.
Martin Hanek