Laboratorni zdroje z Tipa

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 27 12:32:21 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 27.11.2008 od Ales Prochaska:

> Dik za info, priste budu chytrejsi :-). Vlastne me ani nenapadlo
> delat pravni pripravu, cekal jsem, ze se omluvi za komplikace a na
> miste mi vybali a jeste pro jistotu vyzkousi jiny zdroj. Teda aspon
> ja to tak delam kdyz nekdo neni spokojeny s mym vyrobkem...

Jsou to previti. Zakaznika prece nezajima, ze dostal hned nefunkcni
pristroj. Kdyz se neco kupuje na prodejne, radil bych vsechno jeste
pred zaplacenim odzkouset, nechat si ukazat. To je vyhoda kamenneho
obchodu, a prodavajici je povinen zbozi predvest, pokud v tom nebrani
nejake vazne duvody.

Jine je to v pripade nakupu na internetu nebo po telefonu. Tam to
vyzkouset nejde, ale zase jsou nastaveny dalsi moznosti, jak zbozi
vratit i bez udani duvodu. To je proto, ze si to prave nemuzes
vyzkouset a prohlednout.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem